woensdag 4 februari 2009

Nokia E77 gespot?

Op het rumors forum van mobile-review.com wijst beatmag op het gefilmde interview met  Axel Meyer, hoofdontwerper van Nokia, waarin de man uitlegt wat er allemaal zo prachtig is aan zijn ontwerp.


 

Beatmag ziet in het tweede toestel een ander toestel is dan de N97,en op hetzelfde forum wordt gesteld dat het om de E77 gaat, of om de Nokia Ivalo een van de toestellen die op een vorig jaar uitgelekte lijst met in 2009 te verschijnen Nokia’s staat.

Wat mij betreft gaat het hier óf om een oudere dummy voor de N97 óf om gezichtsbedrog, want ik geef toe dat het zeker een halve centimeter dunner lijkt dan de N97. Hoe dan ook heeft het zwarte machientje exact dezelfde interface als de N97.

Het filmpje van het interview met Meyer vind je overigens bij Innovation Newsdeck. Altijd weer goed om iemand te zien die met verstand van zaken en gedreven over zijn werk kan praten.

1 opmerking:

  1. Als het al een ander toestel is, dan lijkt het mij meer iets voor de N-series. Maar ik kan me niet voorstellen dat Axel Meijer zo'n fout maakt.

    BeantwoordenVerwijderen